Σάββατο 5 Σεπτεμβρίου 2009

Στην γαλια πριν πολα πολα χρονια.... Θυμαμε...
Ο παππους μου ειχε ενα μπακαλικο στο χωριο αυτο στην πλατεια σχεδον ολα τα καλοκαιρια ειμουν εκει,καθομασταν στο μπακαλικο και μπενανε και βγενανε κοσμος για τσιγαρα,ζαχαρι,καφε,φασολια,φακες οτι μπορει να φανταστει καποιος που ειχε ενα πμακαλικο τοτε ο ηλιος ειχε γυρισει στην μπορτα του μπακαλικου και εκανε ζεστη . ειχε ενα κασονι με γαζοζες στο σπιτι που ηταν κοντα στο μπακαλικο,και μετην ζεστη θα ηθελα μια. αν και μικρος ο παππους μου με αφηνε να πηνω γαζοζα. και τοτε βλεπω ενα φορτηγο ξερετε αυτο που εχουν οι "καβες" και εγραφε απεξω ΒΟΤΟΜΟΣ και τοτε μου λεει ο παππους "αμε στο σπιτι να φερεις το αδειο κασονι" παω τρεχοντας και φερνω το κασονι γρηγορα να το παρει ο φορτηγατζης να μας εδωσει ενα γεματο.η χαρα μου δεν περιγραφεται κατεβαζει ο φορτηγατζης τις γαζοζες και φευγει περνοντας το αδειο.και τοτε λεω απο μεσα μου να πιουμε και μεις τωρα μια να δροσερεψουμε,αλλα τοτε μουλεει ο παππους αμε εδα το κασονι στο σπιτι και ανε θες πιες μια στο σπιτι(μιας και ηταν το καφενειο απεναντι απο το μπακαλικο) να μην με δουνε πως δεν περνουμε απο εκει.εγω ειμουν μικρος το αδειο κασονι το εφερα ανετα αλλα πως πανε το γεματο στο σπιτι..... τελος παντον σιγα σιγα το πηγα δεν ειναι και πολυ μακρια . μπενω στο σπιτι βαζω στο ντοπο τους τις γαζοζες και ανοιγω μια για να πιω να δροσερεψω. με το που βαζω το μπουκαλι στο στομα μου αστα... δεν ειχα σινιδιτοποιησει οτι η γαζοζες δεν ηταν δροσερες αφου δεν ηταν στο ψηγειο. και ηταν ξερετε πως.............. και τελικα δεν την ηπια και την εβαλα στο ψηγειο,εχε η γιαγια μου λιγο νερο και βολευτικα με αυτο. αλλα σαν παιδι και αναψηκτικο που ηθελε καθε ενα εκεινη την ωρα δεν τα καταφερα να την πιω. (συγνωμη για τα ορθογραφικα)


ΓΑΛΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 80.

Δεν υπάρχουν σχόλια: